Skip to main content Skip to footer

GRATIS NL VERZENDING VANAF €150,- 

STAPPEN IN HET BESTELPROCES

Stap 1: In behandeling (1 werkdag)

Zodra uw bestelling is betaald, wordt deze in behandeling genomen. We controleren de bestelling op eventuele fouten om een vlotte verwerking te garanderen.

 

Stap 2: Gereed voor Productie (5 werkdagen)

Zodra uw bestelling is gecontroleerd, wordt deze vanuit onze webshop doorgestuurd naar de fabrikant. Hier wordt uw FlexScreen© ingepland voor productie. De productieplanning moet rekening houden met verschillende diktes van verenstalen frames, die afhankelijk zijn van de hoogte van de FlexScreen© om de stevigheid te garanderen. Dit betekent dat bestellingen in batches worden gepland, omdat bij de fabrikant de productiemachine moet worden aangepast bij elke wijziging in frame dikte.

Om het productieproces efficiënt te laten verlopen, verzamelen ze eerst de orders, bundelen deze en gaan dan over tot productie.

 

Stap 3: Verpakken voor Transport (4 werkdagen)

Zodra uw FlexScreen© gereed is, worden meerdere bestellingen gebundeld en naar de verpakking locatie verzonden. Hier wordt uw FlexScreen© zorgvuldig ingepakt in karton en voorzien van een verzendlabel.

 

Stap 4: Verzending (5 werkdagen)

Na het verpakken worden de bestellingen weer gebundeld en wordt de transporteur op de hoogte gebracht om uw bestelling op te halen. Vervolgens wordt deze naar uw opgegeven locatie getransporteerd.

 

Geduld is een schone zaak!

We begrijpen dat het wachten op de bestelde Flexscreen© van Flexibelehor en het installeren ervan in uw kunststofkozijn wat geduld vergt. U vraagt zich misschien af of het niet sneller kan. Nou, eigenlijk niet. Het bestel- en productieproces verloopt bijna volledig geautomatiseerd en gaat al lekker snel. De vertraging begint bij het verpakken en transporteren van het gereed product.

Een Flexscreen© van 1000mm bij 1500mm is geen standaardpakje dat gewoon door de brievenbus past. Maar het is ook geen standaardafmeting die gemakkelijk door vervoerders kan worden getransporteerd. 

Het is een groot pakket, maar het gewicht is minimaal (minder dan een kilo). Dit voldoet niet aan de standaard specificaties waarmee standaard vervoerders werken. Voor Flexibelehor hebben we speciale afspraken nodig met een transporteur om het naar u te verzenden.

Eén van de redenen is dat we de transportkosten zo laag mogelijk willen houden. Een direct gevolg hiervan is dat we u vragen om wat meer geduld.

Het is dus een combinatie van factoren die de levertijd van 15 werkdagen rechtvaardigen. We hopen op uw begrip terwijl we ons best doen om een hoogwaardig product te leveren en tegelijkertijd de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

Verbetering van het Productieproces en Klantervaring bij Flexibelehor

Als we meer bestellingen ontvangen en ons productieproces daardoor sneller kan verlopen, kunnen we efficiënter werken door meer in batches te produceren. Dit betekent dat het verwerken van uw gehele order, van bestellen tot aan het vervoer, uiteindelijk sneller zal gaan.

Hoewel we nog niet op dat punt zijn, werken we voortdurend aan optimalisatie om het proces te verbeteren. We begrijpen dat onze eerste klanten mogelijk iets meer geduld moeten hebben voordat ze hun Flexscreen in het kunststofkozijn kunnen plaatsen. We zetten ons echter volledig in om aan deze verwachtingen te voldoen en onze klanten een verbeterde raamhor-ervaring te bieden.

Cookiemelding

We gebruiken functionele cookies om ervoor te zorgen dat onze websites goed werken en veilige analytische cookies om je de best mogelijke gebruikerservaring te bieden.

Als u op 'Akkoord' klikt, stemt u in met het plaatsen van alle cookies.